Pagina's


donderdag 17 juli 2014

Tag: let's get very personal

zo vandaag een persoonlijke post.. ja de let's get very personal tag! Ik ga de vragen beantwoorden en ik hoop dat jullie dat leuk vinden!



Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ja hoor! Kom maar op


             





Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
afgelopen week was ik echt gebroken omdat ik flink in de spanning zat of ik nu wel of niet zou over gaan...
Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Nee, ik zit echt helemaal vol! Maar een lekkere aardbeien milkshake gaat er altijd wel in bij mij!
Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn vriendin uit amsterdam. ik heb haar sinds de herfst niet meer gesproken..
Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
hmmm als ik echt moet kiezen dan liever geen. 10 is gewoon echt te veel voor mij...  




Wat hoor je op het moment van schrijven?
Mijn computer die aan het ruizen is..
Waar denk je op dit moment aan?
Aan het feit dat ik deze vragen niet echt persoonlijk vind.
Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn moeder.
Vertel jij je ouders alles?
Bijna wel, mijn familie is heel belangrijk voor mij. Ik zou ook niet echt iets kunnen verzwijgen.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee, hoop dat dit ook niet gaat gebeuren.
Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ja, ik heb een aantal vervelende verhalen meegemaakt in mijn familie dat zou ik niet nog een keer willen meemaken.
Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Dat was mijn moeder dus nee.

Wat doe je morgen?
werken!

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ja, en daar schrok ik toen wel van.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
ik ga rond half elf naar bed.. maar ik slaap meestal pas om 12 uur. en dan sta ik de volgende morgen om 7 uur op. Alleen in de vakantie ligt het natuurlijk anders.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja, ik denk het wel. Mijn vrienden betekenen net zoals mijn familie heel veel voor mij. Maar ik kan daar natuurIijk niet zelf over oordelen.

Hou je van de regen of haat je het?
Hmmm ligt eraan op welk moment. Als ik net de deur uit moet dan haat ik het. Maar als ik lekker binnen zit en de openhaard staat aan dan vind ik het weer gezellig.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Ja, 2 broeken, 2 shirts en een topje.

Nou dit was mijn tag alweer ik hoop dat jullie hem leuk vonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten