Pagina's


donderdag 31 juli 2014

Tag: fashion Tag!

Ik heb voor jullie weer een tag dit keer een fashiontag!


1 : Hoe  omschrijf je je stijl?
Hmm dat is een lastige... ik ben niet echt de girl next door... ik ben meer mixed up :-) Ja dat is het! en hoezo ben ik dan mixed up? Nou ik heb bijvoorbeeld enkellaarsjes met een nette hak. Maar ik heb ook veel kledingstukken met studs en ik draag dan ook alles door elkaar.

2: Wat zijn jou standaard kledingstukken?
 Een jeans, met daarop iets boho-achtigs. Maar ik houd ook wel van een beetje kakker. door bijvoorbeeld een blousje aan te doen met daarop een net colbertje.




3: Wat is je meest dure kledingstuk?  
Oeh... Geen idee haha misschien mijn nikes? Ohnee het is een jurkje wat ik vorig jaar heb gekocht in een heel leuk boutiekje. Geen idee welk boutiekje maar het jurkje koste rond de 130 euro..

4: Welk kledingstuk staat op nummer 1 op je verlanglijst?
een leuke zomerse kimono

5: Wie is je lievelingsontwerper?
Heb ik niet echt. Maar als ik echt zou moeten kiezen vind ik supertrash toch wel heel erg leuk! Maar ik koop eigenlijk nooit echt kleding omdat het van een zo'n merk zou zijn.

6: Hoeveel geef je uit aan kleding?
Oh dat verschilt nogal... De ene maand geef ik maar 10 euro uit en de andere maand misschien 200.. scheelt er net aan of ik een shopdagje heb gepland die maand.

7: Wat zijn je lievelingsplekken om te winkelen?
De veromoda, Primark, H&M en de Zara enz

8: Wat is je favoriete luchtje?
Alien, van Thierry Mugler

9: Wat is je favoriete manier om je haar te doen?
Meestal heb ik mijn haar gewoon saai los zitten

10: Wat draag je als je geen idee hebt om aan te doen?
Een broek, een shirt en schoenen.

11: Welke modetrend mag van jou weer terugkomen?
De croptop trend, ik vind die dingen gewoon super!

12: Op wek kledingstuk ben je het meest trots?

Op dit moment ben ik het meest blij met mijn Vans, Maar om er nou trots op te zijn...

Wat is jou stijl?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten