Pagina's


woensdag 30 juli 2014

DIY: zelf nagelak maken.

Hooi!
Ik heb vandaag voor jullie een DIY. Ik ga een nagellak maken van oogschaduw. Dit is een goede manier om bijvoorbeeld een kapotte oogschaduw te hergebruiken. of een oogschaduw die toch maar een beetje staat te staan in je kast.




Hieronder laat ik je stap voor stap zien hoe je dit kunt maken.
Wat heb je nodig?
- Topcoat ( liefst een oude die je misschien niet vaak gebruikt)
- Oogschaduw (liefst gepigmenteerd zodat je niet veel nodig hebt!)
- Stokje/ watenstaafje om te mixen
- Schaaltje of plastic bakje
- En een stukje papier mocht je er eventueel een knoeipartij van maken!




Ik Gebruik hiervoor een oude topcoat. Deze is van de Action.

Laten we beginnen!
bij een kapotte oogschaduw doe je de brokjes in een bakje en maal je ze fijn. heb je een oogschaduw die nog niet kapot is schraap dan met je wattestaafje de oogschaduw in een bakje. Heb je een goede gepigmenteerde oogschaduw heb je maar weinig nodig. Hier heb ik al best veel, maar deze oogschaduw was niet goed gepigmenteerd.

Het lijkt weinig maar het is heel erg veel want het is maar voor 2 handen.

Doe de topcoat in het schaaltje bij de oogschaduw en meng het door elkaar. je moet maar een beetje op  gevoel doen hoeveel je erin doet. Zorg dat er geen klonten in de oogschaduw zichtbaar zijn. de kleur van de oogschaduw zal iets donkerder uitvallen maar dat is niet erg.

Zo! Nu heb je je eigen gemaakte nagellak! veel succes met het maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten