Pagina's


maandag 21 juli 2014

Tag: I love blogging

Tag: I Love Blogging!
Hee, ik kwam deze tag tegen van Karolien en heb hem overgenomen. Dit is mijn eerste Tag en ik hoop dat jullie het leuk vinden!
 

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ben begonnen met bloggen omdat ik inspiratie kreeg van andere bloggers. En het mij eigenlijk ook wel heel erg leuk leek om te doen. Ik vind het ook erg leuk om de beauty weetjes die ik weet met andere mensen te kunnen delen!



2. Hoe kom je aan de naam van je blog?
Jaa dat was een lastige.. ik heb heel lang gedacht over de naam. ik wilde eerst iets met beauty in de naam doen. Maar ja mijn blog gaat ook over lifestyle enz. Dus na lang denken vond ik dit eigenlijk wel de beste naam. Want ja het gaat over mij en ik doe me niet anders voor dan dat ik in het echt ben dus mijn blog is gewoon, Just Me.

3. Hoeveel bezoekers heb je ongeveer?
Nog niet zo heel veel, maar dat is ook niet zo vreemd als je net begonnen bent. Natuurlijk hoop ik in de toekomst meer bezoekers te hebben. Maar ik ben gewoon blij met elke bezoeker die ik heb!

4. Wie werken er allemaal mee aan je blog?
Ik, ik en ik haha  oke ik ben de enigste die aan deze blog werkt. jaa het heet niet voor niets just me ;-). maar jullie werken natuurlijk ook mee! als ik jullie niet had dan had mijn blog ook niet zo heel veel zin.

5. Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt door je blog?
Ik heb nog niet echt veel meegemaakt op dit moment. Het voelt alleen wel geweldig om dit elke dag te mogen doen. En ik hoop ook nog een paar jaartjes door te kunnen gaan met bloggen.

6. Hoeveel comments krijg je gemiddeld per bericht?
Eigenlijk niet zo heel veel. Maar dat maakt me niets uit, ik vind een comment krijgen natuurlijk super. Maar ik geef zelf ook niet altijd comments op de blogposts die ik lees. Maar comments krijgen is natuurlijk wel fijn, vooral als er informatie instaat wat beter zou kunnen.

7. Werk je samen met bedrijven?
Nee, Helaas niet. Ik hoop natuurlijk dat ik in de toekomst wel met bedrijven ga samenwerken. Maar alles heeft zijn tijd nodig. Maar als je iemand kent die wil gaan adverteren. Jullie zijn altijd welkom!

 8. Met wat voor camera maak jij foto's voor bij je berichten? 
Olympus E-400

9. Waar haal jij je inspiratie voor artikelen vandaan?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik denk uit dingen die gebeuren in mijn leven. En soms heb ik een dag dan komen er zo 5 ideeën op een dag en soms maar 1.  Het ligt er dus maar net aan wat voor een dag ik heb gehad. Als ik bijvoorbeeld 's ochtends een make-up product gebruik waarvan ik denk dat moet ik met mijn volgers delen zie je die week een review verschijnen.

10. Welke beautybloggers geven jou inspiratie?
De bekende bloggers zoals, Teskuh, Serena, Vera en Mascha. Maar soms kom ik ook een kleine blog tegen waarvan ik denk hee die is leuk en dan ga ik daar ook eens kijken.

11. Krijg je wel eens negatieve commentaren?
Nee, gelukkig niet! Dat hoop ik natuurlijk zo te houden ;-)

12. Plaats je iedere dag een nieuwe post.
Ja, Ik plaats elke dag een nieuwe post en ik probeer elke dag 2 nieuwe posts te plaatsen. dat lukt natuurlijk niet altijd maar ik probeer het. Ik heb het natuurlijk ook druk met school enz.

13. Wat voor soort lay-out heb je? Heb je hem zelf gemaakt?
Ik vind mijn lay-out heel erg lelijk. Maar ik ben daar gewoon echt niet goed in. Ik ga binnenkort  proberen een nieuwe lay-out te maken die wat meer bij mij past! En ja ik heb hem zelf gemaakt... maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik bedoel iedereen kan zo iets wel maken :$

14. Hoelang doe je gemiddeld over een artikel?
Ligt er natuurlijk aan wat voor een artiekel het is. is review dan ben ik ongeveer 2 uur bezig. want dan moet je natuurlijk foto's maken en het schrijven enz. met kleine posts ben ik ongeveer een half uur bezig. Maar ik maak elke dag meerdere posts die ik dan verdeel per dag welke ik erop zet. Eigenlijk ben ik zo'n hele dag bezig met het werken aan mijn blog. Het kost dus veel tijd. Maar dat maakt niet uit ik vind het super om te doen dus dat heb ik er wel voor over :-)
  
15. Heb je in het echt contact gehad met andere bloggers?
 Nee, maar ik hoop echt dat die dag nog een keer komt! het lijkt me geweldig om naar een event te gaan en dingen uit te testen! lijkt me echt super!


Oke, dit was hem alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. laat me het weten in een comment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten