Pagina's


maandag 14 juli 2014

25 vragen tag!

Hier heb ik mijn 1ste tag! hierin beantwoord ik 25 vragen.

Heb je huisdieren?
Ja, Ik heb een hond, vissen en kippen. deze dieren zijn van onze hele familie.

Noem 3 dingen die bij je in de buurt liggen.
Mijn computer.
Flesje water.
mijn telefoon.



Rijd je in een auto, zo ja heb je al is een ongeluk veroorzaakt?
Nee, ik ben nu 16. Maar ik ben niet van plan om ooit een ongeluk te veroorzaken hoor!

Hoelaat ben je Gister opgestaan? 
half 11. Ik zet in het weekend en in de vakantie als ik niet weg hoef de wekker altijd om 10 uur. Toen ik wakker was heb ik nog even op mijn telefoon wat dingen gedaan en toen ben ik uit bed gegaan.

Wanneer was de laatste keer dat je hebt gedoucht?
Gister, met een haarmaskertje. heerlijk!

Welke film heb je voor het laatst gezien?
The descent, ik hou van horror's en thrillers. en sinds ik netflix heb kijk ik bijna dagelijks een film.
Wat stond er in je laatst gekregen sms'je? 
Het is een beetje een vreemd berichtje... Het verdient een kleine uitleg. Ik had het met een vriend van mij over meiden die elkaar aanspreken met dushi enzo en we hadden een film avond. dus dit stuurde hij mij: Hee chimeid kom je vanavond nog film kijken? hoop het wel dushi! OMG heb alleen geen idee welke.... nou schatje we zien wel als je bij mij bent. Doei Xloveyou hvj wobbit wjnmk! ohja en toetie vergeet niet om chippies mee te nemen?

Wat is je ringtone?
Geen idee, het is er zo een die vast op mijn telefoon staat...

Ben je ooit naar een ander land geweest?
Ja, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland, België, Luxemburg, Noorwegen, Zweden, Finland, Italië en de Canarische eilanden.

Hou je van sushi?
JAAA!! ik houd van sushu, ik vind het ook erg leuk om zelf te maken.

Waar haal jij je boodschappen?
Uhmm, ik doe nooit echt boodschappen. ik koop alleen make-up voor mezelf en dat doe ik zo'n beetje overal. Maar als ik even iets moet halen voor het eten ga ik naar de Albert-hein.

Heb je ooit medicatie genomen die je helpt in slaap te vallen?
Nee.

Heb je broertjes of zusjes?
Een zus en een broer.

Heb je een computer of een laptop?
een laptop

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
17, in Oktober

Heb je een bril of draag je lenzen?
ja, ik heb een bril, ik draag hem alleen in de klas en voor tv kijken.

Heb je ooit je haar geverfd?
ja

Wat ben je nog van plan vandaag te doen?
Te koken, ik ga lekker wraps maken, en aan mijn site werken.

Wanneer heb je voor het laast gehuild?
Nog niet zo heel lang geleden, ik huil sowiso best snel bij bijvoorbeeld films. 

Wat is je perfecte pizza topping?
Pizza Hawaï of pizza met tonijn. mmmm iloveit!

Wat vind je lekkerder een hamburger of cheeseburger?
Een hamburger! Ik begin al te watertanden bij de gedachte van een heerlijke Big Mac.
 
Heb je ooit een all-nighter gehad?
jaa, tuurlijk!

Wat is je oogkleur?
Blauw heel blauw

Kan je verschil proeven tussen Coca cola en Pepsi?
Jazeker! Ik ben echt verslaafd aan cola! En bij mij wint dan ook echt de Coca cola

Hoe is het weer vandaag?
heel erg wisselvallig.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten