Pagina's


donderdag 7 augustus 2014

Tag: would you rather

Hallo allemaal ik heb vandaag voor jullie de would you rather tag, hierin beantwoord ik 10 stellingen over wat ik liever zou hebben. Nou let's begin!

1. Slordig haar en mooie make-up of mooi haar en geen make-up?
Dit is een makkelijke, ik zou kiezen voor slordig haar. Je make-up kan nog zo mooi zitten, maar als je haar niet ziet let niemand daar op. En wat is het mis met geen make-up? als je haar slordig zit ziet het er meteen onverzorgd uit, als je geen make-up op hebt is dat niet zo. 
2. Zou je liever je wenkbrauwen afscheren of je wimperhaartjes er uit trekken?
aaah, allebei zijn mijn grootste nachtmerrie.. maar helaas moet ik kiezen, en als ik dan toch moet kiezen ga ik voor wimperhaartjes, al betekend dat wel dat ik elke dag nepwimpers op zou moeten doen. 


 
3. Wil je liever voor de rest van je leven alleen nog maar bij MAC shoppen, of liever bij Sephora?
Dan kies ik meteen voor sephora, daar heb je zoveel leuke en fijne merken. de mac is ook een hele mooie winkel met mooie producten, maar de sephora heeft gewoon veel meer.
4. De lipgloss/lipliner look óf een eighties permanentje?
Met die eerste wordt bedoeld zo’n zwarte lipliper die opgevuld wordt met de allerlichtste kleur lipgloss. Nou dan snappen jullie dat die keuze voor mij erg makkelijk is. dan kies ik voor zo een eighties pernamentje..
5. Liever een duidelijke foundation rand op je gezicht, óf te heftig aangebrachte blush?
Dan heb ik liever een te heftig aangebrachte blush. ik vind het verschrikkelijk als iemand een verkeerde kleur foundation gebruikt of het niet goed inblend. ik zal me dus minder snel schamen voor een te heftige aangebrachte blush.
6. MC Hammers Pants of een fietsbroekje?
Nou alhoewel ik het allebei nooit van mijn leven zal dragen kies ik toch echt voor een fietsbroekje, een MC hammers pants, staat voor sommige beter bekend als de drollenvanger vind ik echt verschrikkelijk.
7. Liever een te oranje mislukte spray tan of duidelijke tan lines die je niet kan verbergen?
Dit is alweer een makkelijke, ik kies voor de tan lines, ik vind dat er nieteens zo heel storend uitzien, ik vind het er wel zomers uitzien. een oranje mislukte spray tan vind ik helemaal erg, het staat goedkoop en ziet er niet uit.
8. Wil je liever een slecht kapsel of een lelijke haarkleur?
ik heb liever een lelijke haarkleur, denk ik, ik weet het niet. mn haar is sowiso belangerijk voor me. maar aan een lelijke haarkleur kan snel iets gedaan worden maar aan een lelijk kapsel niet. dus ik kies toch voor de lelijke haarkleur.
9. YouTube weg of Twitter weg?
Makkelijk, twitter, ik heb helemaal niks met twitter. ik heb wel twitter maar doe er haast niks mee. en mijn dag begint met youtube, dus dan is de keuze makkelijk.
10. Zou je liever je make-upkwasten voor altijd opgeven, of mascara?
Make-upkwasten, ik vind dat mascara een look afmaakt dus ik vind dat erg belangerijk. als ik even snel make-up opdoe is het ook altijd mascara. En make-up kan je ook best met je vingers aanbrengen. 

Ik hoop dat jullie deze Tag leuk vonden en natuurlijk mag je ‘m overnemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten