Pagina's


maandag 11 juni 2012

Essence coulor & go swatch no.63 think pink

Hooi vandaag heb in een nagellak swatch voor jullie!

Vandaag swatch ik essence colour & go no.63 think pink. Dit is een erg mooi roze lakje wat ik naar oranje vind neigen. De nagellak dekt na 2 laagjes volledig, En het kwastje lakt erg fijn.
   Hier heb ik het lakje geswatcht op mijn nagels.




het lakje is te koop bij de Kruidvat. Misschien ook bij andere winkels maar in de Kruidvat weet ik het zeker. Het lakje kost 1.29 en is dus zeer betaalbaar. Kortom een erg fijn low-budget lakje. Zeker een aanrader!

4 opmerkingen:

  1. Aaah door zo'n kleurtjes wordt mijn nagellakwishlist alsmaar groter.. Maar ik las even een pauze in wat betreft kopen. Als ik dat maar volhoud.. :c

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aah oke veel succes met de pauze ;-). maar je hebt geluk deze zit in het vaste asortiment!

      Verwijderen
    2. Ik denk dat als het een LE was ik wel een uitzondering zou maken haha.. :)

      Verwijderen
    3. haha oke! dan heb je nu dus geluk!

      Verwijderen